Kejohanan Sukan Tahunan SMK Bukit Besar 2011


سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Pada 22 dan 23 februari 2011 yang lepas, Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Besar telah mengadakan Kejohanan Sukan Tahunan kali yang ke-10. Kejohanan ini bertempat di Padang Asrama Sekolah. Tujuan kejohanan ini adalah untuk melahirkan bakat-bakat yang terpendam dalam diri pelajar sekolah dan mahu melahirkan atlit sekolah yang berjaya. Pemenang yang menjuarai sukan ini akan mewakili sekolah ke kejohanan sukan peringkat daerah.

Pasukan St. John S.M.K.B.B juga turut terlibat dalam menjayakan kejohanan ini. terdapat kira-kira 22 orang pelajar yang mendapatkan khidmat daripada pasukan St. John. Di bawah merupakan laporan daripada ketua pasukan.

pada 22 dan 23 februari 2011, pasukan St. John telah membantu pihak sekolah dalam menjayakan kejohanan sukan tahunan 2011. seramai 22 orang pelajar telah mendapatkan khidmat St. John.

Semua perkara berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah, Dibawah merupakan senarai pelajar yang sakit.

seramai 22 orang tersebut mereka mengalami sakit...:
sakit kaki
sakit tangan
pening
sakit pinggang
pengsan

Walaubagaimanapun, terdapat seorang pelajar yang telah dibawa ke hospital kerana mengalami kesakitan pada bahagian pinggang. pelajar tersebut akhirnya diperiksa dan dibenarkan pulang ke rumah kerana tidak mengalami kecederaan yag serius.

sekian,

yang benar,
azrul